Sovmorron

Springer visst lite i förväg med dagarna här ;) Såg att jag hade skrivit onsdag igår, nog för att jag vill ha helg men det får inte gå för fort :)

Fick sovmorron idag. Jens gick upp med grabbarna när de vaknade vid 7 och jag kunde sova vidare till halv 9 ialla fall. Vid 9 gav sig Jens och Liam iväg för att fiska lite, de har inte kommit hem ännu men var tydligen på g.
Se om de har fått nåt, det fick jag ingen rapport om ;)

Ska ta och hänga ut lite tvätt, perfekt torkväder ju. Ska bege mig iväg till jobbet snart också. Och Jens ska tillbaka med traktorn.

Skänningemarken startar ju idag också men idag får de inget besök av oss utan det får bli imorron istället när jag jobbar fm. Blir lite sent annars eftersom jag inte slutar förrän 5 idag och sen tar det ju ett tag att åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0