Söndag

Ångesten börjar krypa närmare nu, bara tre dagar kvar att jobba :(
Tisdag och onsdag kommer det att kännas rejält!

Dagen har bestått av vedklyvning, tvättning (berget växer fort!) och grabbarna har kört Bollen. Ja så har vi ju hunnit med lite annat också såklart.
Dock så hade det varit skönt om man hade hunnit med mera, dagarna går lite för fort.
Men jag får väl ta det sen när jag är arbetslös igen. Jobben växer ju inte på träd direkt, tyvärr.

Jaja, dags att knyta sig så man får sig lite sömn innan det är dags att starta en fullspäckad vecka!


(Fick precis reda på att jag jobbar till fredag istället, så ångesten kommer att sitta i längre med andra ord, men jag är glad för varje dag!)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Verkligen! =)

2011-08-29 @ 07:48:09
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Jennie- mamma till en liten flicka och en liten pojke

Sv:Ja eller hur!

2011-08-29 @ 22:22:38
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0