Onsdag

Ytterligare en dag närmare helgen och de sista dagarna på jobbet :(
Hoppas verkligen att morrondagens möte ger nåt men som jag tror att jag sagt tidigare, så hoppas jag inte så mycket.

Jens hade möte på Af idag och har ytterligare ett års förlängning.
Skönt att veta nu eftersom det har varit lite oklart ett tag om hur det skulle bli.

Annars så rullar det väl på som vanligt, lite extrajobb idag men det är frivilligt ;) Har pysslat med en massa papper och tvättat och strukit gardinerna till fikarummet. Har varit och handlat lite annat till fikarummet också, se om det är nån som ser nån skillnad sen ;)

Ska beställa tårta imorron också, kommer bli svårt att välja med andra ord ;) Alla tårtorna på Sandelius ser ju goda ut.

Golfen är fortfarande inte klar på verkstan, bara krångel hela tiden. Det är fel delar hembeställda och det är saker som dröjer osv osv. Men förhoppningsvis är den klar på fredag! Jag vill ha tillbaka vår vanliga bil ju så jag har hundburen osv.

Bussen gick inte igenom besiktningen igår men inga större fel direkt, en spindelled, att den inte håller tomgången och en lampa. Självklart så funkade den på tomgången hur bra som helst medans den stod på parkeringen och sen när de skulle köra den därinne så ville den inte alls. Så typiskt!

Nu börjar det bli dags att fixa ordning det sista så man kan stupa i säng sen.

Kommentarer
Postat av: Maggan Karlsson

Roligt att du tittar in till mej Maria.

ja jag har fått det så fint. Min bloggvän Ruth grejar detta varje säsong till mig. Önskar ju att jag kunde det själv,men jag har inte fått till det så fint än.

Det är så kul att följa erat liv både i bloggen och på FB.Önskar att vore fler som skrev kommentarer,för man ser ju hur många som är inne. jag är väl lite dålig på det själv så jag ska väl inte gnälla.

I slutet på månaden kommer jag neråt dina hemtrakter. Jag ska hälsa på Lola tänkte jag.

Ha det bra nu både du och Jens och era härliga grabbar. Kram!

2011-09-01 @ 21:26:51
URL: http://margaretha.bloggagratis.se
Postat av: Jennie-mamma till en liten flicka och en liten pojke

Tack =) Gör så=) Kram

2011-09-02 @ 07:27:27
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0