Måndag

Okej, jag skrev att ni skulle få ett inlägg om Kolmården idag. Har precis lagt in bilderna i datorn och helt ärligt så orkar jag inte sitta och lägga in nåt gäng just nu. Vi lyckades tydligen ta 407!! kort igår som ska kollas igenom. Har bara snabbkollat igenom nu och jag får nog försöka hinna imorron istället.

Idag väntade ju jobbet, lite segt att gå upp imorse måste jag säga.
Några nya hästar som kommit och så några som har kommit tillbaka och en ett par som gått av sommarbetet. Så det blir lite fler hästar nu. Så det tar lite längre tid när man ska springa själv med alla, tror jag räknade på att det är 16st. Men det blir mycket motion ;)

Jens hämtade hem Valmeten och dikesslagaren idag så nu ska vägrenarna slås ut mot Forsaström. Han har provkört den lite idag eftersom de har bytt ut den och har lite andra funktioner. Så imorron ska resten av vägen slås.

Slog till med att grilla idag, var ett tag sen nu. Haft vattenkrig med grabbarna, gick åt i värmen.

Känner att det börjar bli dags för sängen nu, så man kommer upp imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0