Sommardäck på

Ännu en dag till ända.. Är otroligt trött så det ska bli skönt att krypa ned i sängen.
Ryggen och armen behöver vila också känner jag. Eva och jag har tagit bort hela Martys bädd idag och det var ju rätt tungt så det känns vill jag lova.
Lite trist att en i stallet har flyttat idag, men vi hoppas att hon ska trivas i Göteborg.
 
Sommardäcken är på nu också, på Golfen ialla fall. Måste leta reda på nya däck till bussen för de går nog inte igenom vid besiktningen. Och Jens har varit iväg för att träffa sin "kontaktkompis" under em. Så jag och grabbarna har roat oss på egen hand :)
Vi har beställt en ny motor till bakluckan idag också, fick ta den hos Uffe ändå så förhoppningsvis kan vi hämta den där imorron och bli lite fattigare.

Nä, sängen nästa nu. Har varit så hiskeligt trött den här veckan, hoppas på att det vänder. Hjälper ju inte att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0