Onsdag

Ännu en dag avklarad och bara två jobbdagar kvar den här veckan, skönt.
Mindre kul väder idag, regnat till och från och det blev kyligt och blåsigt. Jag hoppas verkligen på bättre väder imorron. Även om jag är lite glad över regnet också för det behövs. Jens ska ju iväg och träffa A imorron em också och de hade planer för minigolf och den är ju inte öppen om det regnar.

Var och köpte lite grejer i stan idag med som behövdes och passade på att ta en lunch på Ikea. Rätt skönt att äta mat utan barnen ;) Det händer ju inte speciellt ofta om man säger så, händer väl nån gång i kvartalet om ens det.
Å andra sidan är vi ju bara barnfria en gång om året ungefär så jag undrar hur vi ska få till biobesök osv som vi fick presentkort på i julklapp.

Har "roat" mig med att betala räkningar idag också, lite tightare just nu med tanke på att Jens inte fått ett öre från Fk ännu. Sjukskrivningen behövde ju förlängas och läkaren har skickat iväg intyget men som vanligt tar det ju ett par veckor innan Fk får det. Så jag hoppas att det dyker upp hos dem snart, är ju två veckor sen läkaren skickade iväg det.

Vi fick ett trevligt kort på posten idag från Jens kusin Johanna som hon skickat från Nya Zeeland och Liam blev jätteglad för det :) Ja vi andra också såklart ;) Men han blev lite extra glad för han gillar Johanna väldigt mycket.

Dags att fixa det sista inför morrondagen, som jag inte kom mig för tidigare pga en djävulsk huvudvärk, men nu måste det göras. Har en stor vattenmelon som måste delas för Liam vill ha med sig det imorron.

Lyckades tappa bort min stegräknare idag också, hur jag nu lyckades med det. Men får leta lite, tur att den har minne för 7 dagar, om den nu kikar fram igen. Annars får det bli att införskaffa en ny så jag kan fortsätta stega på i tävlingen :)

Gonatt och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0