Måndag

Ja då var det måndag igen då. Veckorna hinner knappt börja innan det är helg och helgen tar ju slut lika fort den.
Är ju snart i maj!!

Jag har varit hemma från jobbet idag, Lucas astma är förjäklig. Hostar som en tok och har svårt att andas. Idag blev han helt röd i ansiktet av ansträngning av att försöka andas efter en hostattack. Min lille plutt!
Se om det har lugnat ned sig tills imorron så han kan gå till dagis igen.
Liam har ju påsklov nu så han får följa med till jobbet imorron om jag kommer iväg. Se vad vi ska sysselsätta honom med. Skönt nu när det inte är så kallt heller som det var på sportlovet när han var med.

Har varit hos Lola nu i em också. Trodde det skulle göra ont så in i norden eftersom jag fortfarande är öm efter förra gången som var ett rent helsicke rent ut sagt. Men idag gick det hyfsat och jag kunde andas och fokusera mig så pass att smärtan höll sig på "avstånd" till större delen av tiden. Det går framåt ;)
Jens och grabbarna följde med ned idag och de roade sig en lekpark under tiden som jag plågades ;)








Svängde in hos mamma och pappa på vägen hem, på jakt efter blåbärsblad ;). Och där var tydligen Anna och barnen nu :) Trevlig överraskning även om jag inte hann att träffa dem speciellt länge utan bara några minuter. Men bättre det än inget alls eftersom det går så långt mellan gångerna. Händer ju så himla mycket med barnen, framför allt med lillskrutten när det går så långt emellan.

Nähä ska väl ta och koka lite mjölk som jag skulle göra efter behandlingen idag och fortsätta att pimpla ;) mitt ölvatten. Se om man hinner göra lite mer nytta också här hemma innan det är dags att bänka sig framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0