Magsjuka...igen..

Ja då var det tydligen dags igen. Jag trodde att vi skulle klara oss från en andra omgång men icke. Nu när det väl hade slutat gå på dagis så hoppades jag ju som sagt.
Men Jens började imorse och har legat utslagen hela dan. Och nu ikväll klagar båda grabbarna på ont i magen och själv känner jag mig inte helt okej heller. Så det skulle inte förvåna mig om det bryter ut på oss alla tre inatt.
Har garderat mig med hinkar och extra sängkläder som ligger framme och Liam sover inne i våran säng så det är nära och bra till toa. Jens tar soffan inatt istället.
Lucas är gnällig och kan inte sova så nåt lurigt är det, för han är otroligt lätt att lägga annars, somnar på några minuter.

Jaja det är bara att hålla tummarna och hoppas på att vi klarar oss, som om det skulle hjälpa.

Så idag har det blivit en rätt slapp dag för omväxlings skull. Även om det kunde vara lite roligare om alla var friska. Har ju varit riktigt skönt ute idag, innan regnet kom vill säga ;) Men jag har hunnit njuta lite av det också.

Nu får det bli att slöa lite till innan sängen väntar. Ska se klart på Brothers and Sisters och sen är det ju veckofinal av BB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0