Hästar för hela slanten

Ytterligare en dag med härligt väder! Dock så blev det väldigt svalt nu ikväll och blåste kallt som sjutton. Skönt att kunna hålla sig inomhus ;)

Har gått hyfsat bra på jobbet idag med ryggen. Får väl se hur det är imorron bitti.
Så härligt såna här dagar när nästan ingen häst ska ha täcke. Lite förändringar i stallet, C har flyttat hem till sitt stall, F åkte idag och imorron kommer S istället för F. Och så igår blev E ormbiten i mulen så stackarn ser ut som en flodhäst :( Kunde ha gått riktigt illa eftersom han inte kunde andas.

Väl hemma var det bara att ta tag i mina egna hästar :) Fick bli en promenad med Toy idag, kände att jag inte ville plåga ryggen i förväg om det är på väg tillbaka nu. Man kan ju inte tro att hon fyller 21 om ca en månad direkt, hon själv säger nog snarare att hon fyller 5 ;)
Bollen fick vila idag, har haft molande huvudvärk hela dagen men den blev värre när jag började bli klar med Toy så det fick bli att knalla in och vila lite istället innan det var dags att laga middag.

Lucas slocknade här redan vid 17.30 och var sååå trött! Vi fick väcka honom efter 50 min så han skulle kunna äta men icke. En jätteledsen liten kille som inte ville äta utan ville gå och lägga sig istället. Så efter en stund var det bara att stoppa honom i säng med lite välling i magen istället. Jag hoppas verkligen att det bara var för att han var trött och att han inte håller på att bli sjuk, igen. Men jag tror på tröttheten.

Nu blir det sängen, ögonlocken börjar bli en aningen tunga här. Måste komma ihåg att anteckan stegen för dagen bara så jag kan rapportera dem sen till Willvin Walkers :)

Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0