Gomorron!

Eller ja, har varit uppe sen halv 7 :) Grabbarna vaknade då och jag tyckte det var onödigt att ligga och dra mig idag så jag kunde ju lika gärna ta och pallra mig upp. Har hunnit med en del ialla fall och rätt skönt är det ute. Fast lite sol skulle ju inte skada också men den lär vi nog inte se idag. Så mulet och trist.

Men igår var det ju ännu tristare, regn och grått. Är tydligen väldigt omtyckt i stallet ialla fall av alla som står där, kul att höra :) Synd att man inte är kvar så länge till bara även om de flesta vill att jag är kvar istället för vissa andra. Men det är ju tyvärr inte de i stallet som bestämmer.

Var och besiktade bilen igår också och den klarade sig ;) Ett halvljus som är felsatt bara, och det har en bilverkstad satt dit så då kan man ju undra om de kan sina saker eller inte. Men men, skönt att det inte blev några 2:or ialla fall. Så det är bara att fortsätta att tuta och köra ;)

Ska ta och fixa lite nu på förmiddan, se om vi hinner in till Åtvid en sväng också för att lämna tillbaka en lånekyl.

Har precis kört upp Jens ur sängen så nu får det nog bli lite frukost.

Hoppas ni får en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0