Annandag påsk

Då var det slut på ledigheten då och dags för dagis, skola och jobb imorron igen. Hade inte haft nåt emot att vara ledig lite längre, framför allt inte när jag har så här ont. Och inte har jag fått mycket gjort under helgen heller, inte alls det jag har tänkt ialla fall. Ingen ridning blev det heller tack vare ryggen :(
Hoppas verkligen att det vänder snart för imorse hade jag så ont att tårarna rann och tom tjöt vissa ggr bara av att röra på mig några cm. Ett rent helsicke!

Släpper ju efter lite framåt em och då fick jag passa på att göra lite ialla fall. Har frisserat kaninerna lite, behövdes och så har det tvättats och så lite handling inför veckan med frukt osv.
Släppte även ihop kaninerna idag så vi får väl se om det blir några kaninungar om ett tag.
Har tillbringat så mycket tid som möjligt ute, ska ju bli sämre väder imorron så det är bäst att passa på.

Ska ta och styra mot sängen nu så man orkar upp imorron bitti. Lär väl bli lika smärtsamt att ta sig upp imorron antar jag så det är väl bäst att gå upp en timme tidigare än vanligt.

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej vännen - det finns lite "små regler" för Willvin Walkers inne i min blogg idag som du kan kolla =) säg till om något är oklart - och vad kul att du är med!



Kram

2011-04-26 @ 09:59:28
URL: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0