Aktivitetsbeslut?!

Idag fick jag en lugn morron. Fixade ordning grabbarna och sen körde Jens Lucas till dagis och följde med Liam till tandläkaren. Har känt mig så konstigt idag också, vette sjutton vad det är. Känner mig inte som att jag skulle bli sjuk heller, lite svårt att förklara. Hoppas bara på att jag slipper ha den här "känslan" snart. Jens var gullig och åkte och hämtade Lucas på dagis också innan han skulle iväg till Erikstad.

Precis som jag trodde så hade Liam ont i tanden för att den andra hade börjat trycka på. Så hon tog ut den, som tur är behövde han inte ta nån spruta utan det räckte med lite bedövningskräm. Så nu är den väck, den har ju varit lös länge.

Under em och kvällen så har han haft riktigt ont i vänsterörat och jag vet inte riktigt vad det kan bero på. Han reagerar inte när man trycker så som man känner vid en öroninflammation utan det är liksom precis inne i örat eller hur sjutton man ska kalla det. Så ingen reaktion vid tryck vid kind/öra, heller ingen reaktion vid tryck bakom örat.
När han gick och la sig hade det lugnat ned sig, om det var bara för att eller om det berodde på panodilen han fick vet jag inte. Så det är bara att vänta och se hur det är imorron bitti.

Har fixat lite här hemma idag och rensat ytterligare, det tar aldrig slut. Hade hoppats på att hinna med lite mer än vad det blev men kroppen vill inte riktigt som jag. Så det är bara att fortsätta imorron, får ta lite i taget.

Har varit riktigt höstväder ute idag ju så det har inte blivit så mycket tid ute, leder bara till huvudvärk för min del.
Behöver ta och plocka av de äpplen som finns kvar snart, för fortsätter det att blåsa så som det gjort idag så är det snart inga kvar på trädet. Mina få päron har väl blåst av idag är jag rädd.

Fick brev idag om att de sätter igång med bandy igen och Liam är lite sugen på att börja, nackdelen är väl att det är på lördagar 10-11.30 men vi får klura lite på det i några dagar till för det är start på lördag. Och på fredag
är det dags för första Junis som han ska börja på men det kommer bara vara varannan fredag.
Så det blir lite om han börjar på innebandyn också;
Sprallfabriken tisdagar, Junis varannan fredag och innebandy på lördagar..
Men ska nog ta och ringa Sonny och kolla om han kanske kan få prova på en gång innan han bestämmer sig, han har ju spelat innebandy på frita men det kan ju bli en annan sak nu.
Egentligen borde han gå på simskola också men det är ju en aningen dyrare och jag skulle tro att platserna redan har gått. Men kanske borde ta och kolla upp det, mer nytta av simskolan än av innebandyn, får ringa och kolla helt enkelt. Tror att simskolan var antingen torsdagar eller lördagar.

Nu ska väskor fixas, hundar ut en sista sväng och sen väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0