Loppis..

Ja imorse gav vi oss av på loppis på Gropen, var mindre folk som stod och sålde än vad jag trodde det skulle vara. Man hade nog kunnat stå ändå, stod ju att det var ett fåtal platser under tak men de hade ju alla under tak och det fanns platser kvar. Men jaja, kanske satsa nästa gång, om de har nån mer gång.
Väntar ju fortfarande på att Ann ska ha hos sig så vi kan stå där, har ju plockat ihop en hel del.
Kom hem med en större kattställning, grabbarna hittade lite billiga leksaker som kostade 10:- oavsett vad det var och så hittade jag en hel del kläder till Tuva, får se om hon tycker om dem sen med ;)

Handlade hem lördagsmyset också såklart. Sen har vi hållt på utanför pannrummet med att röja upp och lägga ut pallar osv. Finns lite kvar att ta bort men en del ska ju kapas upp och köras hem till pappa, byggmaterial som vi inte kan elda i våran panna eftersom det är en massa spik i.
Nu är det bara veden som saknas...

Har åter igen blivit lovade att ta ned traktorn men om det blir så i slutändan återstår ju att se. De har ju skjutit på det ett antal ggr nu för det måste göras saker innan vi får ta ned den, och nu efter snart två månader så är det fortfarande inte gjort.
Så det förvånar mig inte ett dugg om vi inte kan ta ned traktorn nästa helg heller.



Iris testar nya ställningen

Pommes testar också..

Även Kiara..

Är nöjd med köpet, trodde ju att han skulle ha mycket mer för den än vad han skulle, så blev lite paff när han sa 100 kr :) Kattungarna kommer att älska den sen när de kommer ned på nedervåningen och det är lite mer fart på dem :)

Liam blev lite krasslig nu ikväll, huvudvärk, frös och kände sig inte bra. Men ingen feber så vi får väl se vad det blir av det. Han tyckte det var jobbigt att andas så det blev kortison nu ikväll.
Hoppas på att han mår bättre imorron bitti.

Har sett på filmen All about Steve nu ikväll, så idag fick jag skratta istället för tjuta.

Är ju med i en kampanj i Buzzador ang LoveFilm, så jag får testa på fyra gratisfilmer och ska ju sen buzza om det såklart. Så nu har vi sett de första två filmerna så nu är det bara att skicka tillbaka dem och invänta de andra två.
Buzzar ju i en kampanj till, tandkrämen Sensodyne Rapid, så är det nån som vill ha en testtub så hojta, har några kvar.

Hur morrondagen blir återstår att se, Jens ska ev till Jönköping och en sväng till Ljungsbro, själv ska jag väl pyssla här hemma. Behöver baka och fylla på förrådet här hemma. Men det kan ju bli ändringar, som vanligt.

Nu börjar det bli dags för sängen, imorron är det min sovmorron så det ser jag fram emot!
Även om jag kommer vara lika trött ändå.

Gonatt!




Kommentarer
Postat av: Elin

Den där klätterställningen såg roligt ut! USch då, hoppas att det inte blir nåt av det Liam har! Kramar

2010-09-19 @ 06:52:24
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0