Grattis Måns

Stort grattis till Måns som fyller 1 år idag!

Och självklart ska det firas så efter att jag har hämtat Lucas på dagis så ska vi åka på kalas :)
Vilket påminner mig om att jag borde slå in presenten nu :)

Jens börjar jobba eftermiddag idag på Erikstad, så nu får vi försöka hinna med lite här hemma på förmiddagarna.
Det ska ju grävas för vatten och så på Erikstad så pappa jobbar fm och Jens em.

Igår ägnades dagen åt att tvätta och fixa, som vanligt ;) Var ju tvungen att leta födelsedagspresent och det var ju sååå lätt i Åtvid, eller inte. Ugglan hade ju i stort sett ingenting till 1-åringar. Som tur är så hittade jag en grej inne på Ica, vad kan jag ju inte skriva ifall Therese läser detta innan vi kommer ;), annars så hade det nog blivit lite panik. Ugglan hade ju mycket mera till mindre i förra lokalen så jag trodde ju att de skulle ha liknande nu men icke.

Nä nu ska kalaskläder plockas fram och packas ned så Lucas får byta på dagis och så ska paket och kort fixas.
Kameran åker med på kalaset såklart så kanske kan jag bjuda på några kort ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0