Fredag igen...

Ja då var det helg igen, veckorna bara flyger fram.
Har precis sett klart på filmen Flicka, och ja det kom tårar till denna också precis som Flicka 2. Japp vi såg dem lite galet ;) Men den var lika bra som 2:an.










Blev många turer till Åtvid idag.. Först lämna Lucas, sen hämta honom och uträtta ärenden och sen in igen för att hämta Golfen på verkstan och den var ju som vanligt inte helt klar. De tog en tid längre fram för att de skulle ta hem grejer osv innan den skulle in till dem men ändå har de inte grejerna hemma?! Men det är ju som vanligt, så det blev en ny tid igen..

Tog hem lunch från Sandelius idag, hade ju två gratiskuponger från banken. Inte så ofta som vi är båda två så vi passade på idag. Pratade med Staffan och Johan på torget en sväng också.

Var ju hos sjukgymnasten också ja, innan Lucas hämtades och han sa det jag redan hade på känn. Att mina ryggproblem beror på min överrörlighet. Så nu har jag fått övningar att göra tills nästa vecka och sen ska jag tillbaka om fredag och ska då få ett träningsprogram.

Helgen nu får bli en fixarhelg, det enda jag vet om just nu är loppis imorron i Åtvid som vi ska kika på och antingen imorron eller söndag ska det komma en kille och kolla på en grej här. Om han nu kommer denna gång... Jag börjar tvivla men hoppas verkligen för det skulle vara ett bra tillskott i Ullaredskassan.

Nu börjar det bli dags för sängen så man har lite ork imorron, hoppas på hyfsat väder också så vi kan göra allt vi tänkt och gärna lite till ;)

Gonatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0