Snart fredag :)

Ännu en dag som snart är slut och imorron är det fredag. Veckorna bara rusar fram!

Har pysslat här hemma idag och när Liam kom hem från skolan blev det att hjälpa honom med matteläxan och sen började vi dona på hans rum. Är inte riktigt klara och jag ska iväg till Ikea nån dag för att inhandla lite.
Grabbarna har bestämt att Lucas ska sova inne hos honom imorron men vi får väl se hur det utvecklar sig med astman först, för jag vill ha lite koll på honom. Men de ser fram emot det så jag hoppas att det håller sig i schack. Men som det ser ut just nu så blir han hemma imorron också från dagis ialla fall.
Han hann ju gå i tre dagar ialla fall, alltid något. Men hoppas på att han kan gå på måndag igen.
Bara att hoppas på att inte Liam blir sjuk för de ska ta kort nästa onsdag och att Lucas är frisk till veckan efter då det är hans tur att bli fotad.

Jens har varit iväg och träffat den som han är kontaktperson till idag så vi käkade mat i lugn och ro idag :) Grabbarna åt tidigare och låg redan i sina sängar när Jens kom hem. Lucas sover dock orolig och blir ledsen lite då och då så vi får väl se hur natten blir.

Har precis sett klart på CSI Miami och det måste ju självklart sluta så dumt, man vill ju veta direkt hur det går.
Likaså CSI NY som hade säsongsavslutning i måndags, slutade ju så spännande och så får man väl vänta i evigheter på att det ska börja igen. Jag vill ju veta vad som hände Danny nu! 

Nä nu väntar sängen och Human target.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0