Torsdag

Jag är så trött på förkylningar nu! Lucas har börjat snörvla lite igen och astman är igång. Själv är jag förkyld också, det hann knappt att gå över sist förrän det startade om igen. Får nog bli till att börja knapra lite vitamintabletter också utöver järntabletterna så kanske man kan bli av med det nån gång.

Ont i ryggen sen träningen igår fast det väntade jag mig. Var några övningar som inte är så bra för ryggen när man är överböjlig. Lite träningsvärk har jag i benen men inte så farligt som jag trodde att det skulle bli :)

Lucas är hemma från dagis idag. Han har varit igång inatt med hostan och tungt att andas och han har haft det lite jobbigt med den under morronen. Så han får en vilodag från dagis idag och så hoppas jag att han kan gå imorron istället.

Ska ta och göra lite mer nytta här hemma, bla plocka upp allt lego på golvet som Ceasar så duktigt välte ut förut.
Borde baka matbröd också men måste hitta energin till det först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0