Tandvärk..

Helt underbart, eller inte..
Började häromdagen med att det isade när jag drack både varmt och kallt. Och igår var det värre och jag kunde inte dricka, gick nätt och jämt med ett sugrör.
Och idag går inget alls utan att det gör förbannat ont!
Så medans jag var och lämnade Lucas på dagis för fotografering så jagade Jens folktandvården. Och jag fick en akuttid vid 16 och inte hos min favorittandläkare direkt men men. Och jag lär nog hinna svälta innan kvällen. Med tanke på att jag inte kan äta eller dricka nåt alls nu och sen bedövning senare som tar flera timmar innan den släpper.
Så skriver jag inget mera så har jag dött av hunger ;)

Lucas kom igång rätt fort med att leka på dagis för att ha varit borta ett tag. Och han ska ju egentligen inte vara tillbaka ännu heller. Läkaren och astmasköterskan tyckte ju de också att han skulle vara hemma ett tag så han fick arbeta upp immunförsvaret lite. Så det blir nog bara idag han går och så får han vara hemma tills efter lovet. Sen får de säga vad de vill på dagis.

Jens ska iväg och hämta Lucas på dagis igen nu och sen ska vi väl ta tag i tv-rummet med sofforna osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0