Stall..

Ja då börjar även denna lördag att lida mot sitt slut. Är skapligt trött nu så det ska bli skönt att krypa ned i sängen.

Ingen innebandyträning för Liam idag för han har hostat och hostar så mycket så han behövde ta en lugn dag.
Rätt skönt med ingen stress på morronen med att hinna med allt innan man ska iväg.
Men det fick bli en liten tripp ändå in till Åtvid för att inhandla lördagsgodis och lite annat.

Har mockat i stallet idag, blev inte riktigt klara men nästan så med hjälp av pappa. Ska ta det sista imorron är tanken. Men ska iväg och hämta halm också och så tänkte jag försöka hinna in till Hööks en sväng. Tobbe Larsson är där, dvs massor av folk, och bara under den tiden han är där så säljs hans grejer billigare bl.a hans bok som jag vill ha. Så jag hoppas att det ska finnas nån kvar. Behöver köpa en grimma till Nelly också när man ändå är där.
Lydnadsträning för hästen

Skulle ha åkt på spökvandring ikväll men efter lite övervägande så hoppade vi det. Allt blev så sent med tanke på att vi höll på i stallet och maten var inte klar framåt 19 när det började. Men Liam var med när vi bestämde att inte åka så inga sura miner. Och det var rätt skönt med en lugn kväll måste jag säga.

Så morrondagen består av stall, hööks, erikstad och tvätt.. Men det hinner nog fyllas på med mera ;)
Men nu väntar sängen.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0