Stadstripp

Idag körde jag Jens till Erikstad eftersom han skulle ha med sig traktorn hem. Så Lucas ville vara med pappa ett tag på jobbet och jag passade på att åka in till stan en sväng. Blev ju tipsad om att både KappAhl och Lindex hade ta 3 betala för 2 på hela barnsortimentet och Lucas har ju sett ut några tröjor han vill ha. Så det blev tröjor till honom och varsin skjorta till grabbarna. Lyckades hitta två tröjor till mig själv också, kors i taket. Och på rean så jag fick två tröjor för 179:-.


H&M




Lindex, Lucas har kollat på den blåa med traktorer på lääänge!
Så gissa om han blev glad när jag kom hem med den :)


Hittade denna på KappAhl till Lulle, där jag även hittade mina tröjor..


Så här fin är man efter att man har jobbat med pappa och morfar ;)
Och nä han var inte glad när jag tog kortet. Jag fick ju väcka honom i bilen
när vi skulle gå in och det var inte så poppis ;) Men han kom väldigt snart igång
med att leka :)


Kommentarer
Postat av: jens

Hehe,det är ett skit göra vi håller på med ;)

2010-10-22 @ 22:24:45
Postat av: Anna

Jättefina kläder!Önskar att man hade pengar att handla för.Men iof så har klarar dom sig med det dom har.Men det är ju kul med nytt.=)

2010-10-23 @ 15:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0