Natti natt

Snart dags att krypa ned i sängen. Är sååå trött! Lyckades somna ifrån bönderna här förut en stund och ögonlocken är tunga. Men grabbarnas väskor och kläder ska fixas innan jag kan krypa ned i sängen.

Blev lite över en timmes träning på Wii:t idag, återstår att se hur det känns i kroppen imorron :) Förväntar mig träningsvärk ialla fall. Måste komma igång mer regelbundet nu med annat än bara promenader. Sen hoppas jag att det börjar gå åt rätt håll snart för annars blir jag galen. Har kommit igång med att äta mer regelbundet också. Har ju slarvat massor med det, inte ätit när grabbarna har ätit osv. Men nu har jag lyckats få in alla målen den här veckan ialla fall, alltid en början, bara att fortsätta så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0