Lördagsmys

Natten blev inget rolig. Lucas hade svårt att andas och hostade så han tappade andan och kräktes. Jag avskyr att se honom så och höra honom andas så tungt. Nä astmasköterskan ska definitivt få sig ett samtal på måndag, hoppas bara att vi får tag i henne också. För det här funkar inte.

Innebandyträning för Liam idag, var och hämtade upp Liam också så han kunde åka med oss dit. Lite förvirrande jag vet ;) Passade på att handla under tiden och fixa lite.
Sen var det bara hem och äta lunch och sen ut och köra in ved och floa den. Halvfullt i pannrummet just nu så imorron ska resten in och så har vi tusen andra saker att göra imorron också så förhoppningsvis räcker tiden till så vi kan få det gjort. För på måndag och tisdag ska det ju bli dåligt väder så det behöver göras.

Idag blev det hemmagjord pizza till middag som vi gjorde tillsammans hela familjen, jag och Liam ordnade den ena och Jens och Lucas den andra. Så sen blev det lördagsmys resten av kvällen med pizza, godis och barnprogram.

Dags att stupa i säng här nu, se om det blir nån sovmorron för mig imorron. Är ju min sovmorronsdag på söndagar eftersom det är enda dagen som jag inte ska iväg. Men allt återstår att se. Blev ingen sovmorron i söndags så..

Kommentarer
Postat av: Anna

Har dom kollat om han är allergisk mot djur?

För det där låter ju inget bra.Kram!

2010-10-17 @ 12:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0