Kylig morron

Kyligt ute men det ser ut att bli en fin dag. Synd bara att man inte bara kan njuta av den utan en massa måsten. För den listan är lång idag. Och eftersom det tydligen ska börja komma snö om torsdag, förmodligen inget som ligger kvar men ändå, så måste jag få stallet rent också och få in halm där. Känner mig en aningen stressad.

Ingen sovmorron idag inte, visserligen sov Lucas till 8 och Liam vaknade runt halv 8. Undrar när mina sovmorrnar ska komma tillbaka?! När det tar en halvtimme-timme att få upp Jens ur sängen så är jag ju ändå klarvaken och kan inte somna om.

Nä nu är det dags för lite sen frukost och sen komma igång ordenligt, mycket på listan som ska prickas av idag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Brukar du ha sovmorgon?! Lyx :-) Här går vi upp kl 6 varje dag... När ska mina barn börja med sovmorgon?

2010-10-17 @ 19:19:23
Postat av: Maria

De dagarna jag har sovmorron är när Jens knallar upp med grabbarna ;)

Men kl 6 vaknar de oftast inte här hemma :)

2010-10-17 @ 21:07:50
URL: http://danielssonsgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0