Gonatt

"Nya" soffan kom på plats idag. Den gamla står fortfarande i allrummet men imorron måste den lastas på släpet. Tråkigt nog så har tippen stängt imorron bara för det. Men vi hade nog inte hunnit åka dit med den ändå imorron. Kommer en kille från Stockholm och ska hämta lite grejer och sen är det ju marknad också så efter att Liam har slutat skolan så åker vi ned en sväng. Hoppas på att slippa regnet som ska komma.
Har lite andra planer här hemma också så jag ska väl ta tag i lite av det imorron. Se i vilken ände man ska börja bara :) Lite målerier osv ska göras bl.a.

Besöket hos tandläkaren blev ju avklarat också. Blev en lagning så jag kunde inte äta här förrän efter kl 20 så jag var en aningen hungrig då! Förstår inte att det ska ta sån tid innan bedövningen släpper jämt.
Nu är det bara att hoppas att det blir bättre. Det kunde ta upp till en vecka innan det lugnade ned sig helt! Och det hoppas jag ju då inte. Och nog känner jag det fortfarande men det är ju svullet efter lagningen också nu. Så en provisorisk lagning nu och sen göra om efter ett par månader ordentligt.
Så glad jag vore om jag inte kände ett dugg imorron bitti, men det är nog att hoppas för mycket.

Fotograferingen hade gått bra, han hade visserligen inte ens varit inne när Jens skulle hämta honom men han fick gå in strax efter att Jens hade kommit. Lite trist att han inte tog syskonkort detta år, hade ju varit skoj att ha bredvid de andra. Men kan nog kanske ordna det på annat sätt, ska höra med en viss person :)
Önskefoto är ju så förbenat dyra.

Nu är det väl bäst att hoppa i säng. Så glad jag vore om sömn gjorde nån nytta och man vaknade pigg om morrnarna men icke. Är lika trött då som när jag gick och la mig och är trött hela dagarna.
Jag som tidigare har klarat mig på lite sömn, superlätt att komma upp om morrnarna och orka hur mycket som helst är nu trött trots mycket sömn, seg om morrnarna och skulle kunna somna när som helst.
Måste ringa och kolla när jag ska ta nytt blodprov tror jag så jag får nån koll på det ialla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0