Kakbak, flygvapenmuseum..

43 läsare och en kommentar, ser ju nästan bra ut ;) Undrar ju lite vilka alla läsare är, en del vet jag om.

Idag har jag fått lite gjort ialla fall. Men känner när kroppen och huvudet säger ifrån så då är det bara att sätta sig ned och ta det lugnt igen. Men Lucas och jag har bakat syltgrottor och Västergyllen.
Och så har jag tvättat och fixat lite.

Liam har varit hos Lisa idag. Så Jens och han kunde åka direkt in till Flygvapenmuseumet när Jens slutade.
Liam tyckte det var jätteskoj. Han fick göra en spion-idbricka och så fick de provköra en massa simulatorer och en massa annat. Så han har haft en bra dag :)
Och ännu bättre kommer det att bli imorron förmodligen och jag ska väl se om jag kan hitta de kläderna han vill ha också. De får ju komma spionklädda om de vill och självklart vill han det :) Så det får bli att rota lite i gömmorna här.

Bankdag imorron också, får väl se om jag och grabbarna kommer iväg och tömma deras sparbössor då. Måste sätta dit ett vinterdäck till på bussen, har för tillfället tre vinterdäck och ett sommardäck. Är inte så sugen att köra med det, även om det inte är vinterväglag.
Och det lär nog vara mycket folk ändå och grisarna är inte proppmätta ännu så lite till går att knöla ned i dem ;)

Får se vad vi hittar påimorron helt enkelt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0