Raggmunk :)

Som sagt innan, ingen ände på snön.. Det snöar fortfarande!
Kan bli intressant att se hur det ser ut imorron. Har inte sett att plogarn har varit här idag ännu.
Så det återstår att se om taxi kommer fram imorron eller inte.

Fått upp lite mer belysning idag och letat reda på alla gardiner så de är strykta och klara för att hängas upp imorron förutom Liams då som jag måste sätta mig och sy.
Se om jag kommer mig för att göra det imorron. Nån gång måste jag ju ändå göra det ;)

Till Liams stora glädje blev det raggmunk till middag idag. Han har tjatat om det i ett par dagar nu så idag gjorde jag slag i saken. Blev några över och han ville gärna äta dem imorron med :) Men vi får väl se vad jag hittar på till mig och grabbarna imorron, Jens kommer ju inte hem förrän senare på kvällen.

Men nu är det dags för sängen, så man kommer upp imorron bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0