Måndag kväll...

Kväll åter igen och strax läggdags.

Dagen har rullat på som vanligt. Har donat med både det ena och det andra och läst en massa sagor. Lucas är inne i en period nu som han vill höra många sagor. Tidigare hade han lite mycket myror i byxorna för att sitta och lyssna på lite längre sagor men nu funkar det :)
I skrivandets stund så ligger han här i soffan bredvid mig och sover. Vaknade, andra kvällen i rad, och var jätteledsen och klagade på ont i magen. Men sen behöver han bara sitta en liten stund hos en och så sover han igen. Trodde han skulle fråga efter nappen när han var så ledsen men icke. Han har klarat sig utan den hela dagen och gick och la sig utan den. Se om det håller i sig ;)

Liams knä är fortfarande lite svullet men mindre svullet än imorse ialla fall och han hade kunnat vara med på gympan men det hade gjort lite ont sa han.
Kom hem med en kalasinbjudan idag med. Så på lördag ska han på kalas på Busfabriken. Så nu ska vi bara pussla lite så vi hinner med allt i helgen, kommer ju kattköpare varav en långväga.. Men Jens pratade med henne nu ikväll då hon ringde och hon skulle dyka upp på söndag istället. Så nu är det bara de andra två som vi måste passa in men det får lösa sig. Tänkte vara kvar med Lucas och leka på Busis medans kalaset pågår.
Får trevligt sällskap också förmodligen :D
Så nu måste jag ge mig ut och leta present också, men det borde inte vara så svårt till honom :)

Nu ska jag ta och bära upp lilleman till hans säng och sen komma i säng själv också.

Kommentarer
Postat av: sophie

Maila till: [email protected]

Jag kommer först och främst dela ut påsar i Eskilstuna men blir det över så kan jag tänka mig att skicka dom emot portokostnad :)



2010-11-16 @ 20:42:34
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart ni får fin fint besök <3.. Vi kommer ju vara där :-D .. Liam får bli hemma från innebandyn, då vi ska sova i stan ..



krambanan

2010-11-16 @ 20:44:47
URL: http://mysmamma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0