Trött så ögonen går i kors...

Det får bli en snabbuppdatering idag. Är så trött så ögonen går i kors! Varit trött hela dan.

Men vi var iväg till Öronkliniken så Jens fick göra en massa tester och sen var det dags för lunch. Lucas bestämde sig för hamburgare så det fick bli McD. Och han satt och frågade hela tiden från sjukhuset och ut till Tornby om hamburgarna var nära nu eller är vi inte nära dem nu :D
Och han smällde i sig nästan hela sin Happy Meal för omväxlings skull.
Lucas charmade för övrigt flera tanter i väntrummet på Öronkliniken :)  

Sen blev det att kolla på skor till mig, de jag har håller jag ju på att förfrysa fötterna i. Och hittade ett par jag gillade så nu hoppas jag att de håller värmen :)
Sen blev det att kolla efter lite julklappar och vi har nog sett ut några till, tror jag. Får klura lite på dem :)

Liam klarade sig galant hemma som vanligt efter skolan. Han gillar att vara hemma själv :)
Han knallar upp från taxin och sen in och tar nåt till mellis. Sen hamnar han oftast framför tv:n samtidigt som han leker :)

Nu tänker jag styra mot sängen, nästan en hel timme tidigare än vanligt men det verkar behövas! Somnade ju i bilen på väg hem från stan och det har varit segt nu under kvällen och nu känner jag att kroppen längtar till sängen. Hoppas på att vattnet inte har frusit i köket imorron bitti igen. Får bli lite åtgärder på det imorron och se om det hjälper nåt..


Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så stor han har blivit Liam, klarar sig själv efter skolan! Det ser jag fram emot när barnen är så stora att dom fixar saker själva, nu ska det bara servas hela tiden.. :-)

2010-12-01 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0