Snö, snö, snö..

Ja det snöar för fullt här. Har dock inte kommit så mycket inatt som jag trodde att det skulle med tanke på hur stora flingor som kom igår kväll. Blåser rejält gör det också.
Men det är ju bara att vänta och se var det slutar nånstans, om SMHI ska få rätt eller inte.

Relativt lugn morron, Liam i skolan, Jens på jobbet och Lucas ser på Barnkanalen. Vaknade med huvudvärk idag med så det får väl bli en rätt så lugn dag idag med om den inte tänker släppa efter. Ska väl leta reda på lite gardiner osv. Bara jag hittar orken. Men än har jag ju många timmar på mig.

Snart dags att fixa lite frukost också, så långt har vi inte kommit ännu. Lite sega ännu trots att vi, eller jag, har varit vakna i flera timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0