Snö igen..

Ja imorse såg det ut så här:



Liam var glad över att det hade kommit snö men han tyckte att det var i snålaste laget ;)

Morronen har varit seg och jag känner mig fortfarande frusen, trots att värmen har varit igång ett tag nu. Men det lär nog ta ett tag innan värmen kommer igång ordentligt i kroppen.
Natten var lite  och ledsen för Lucas del, han har haft ont i magen inatt igen. Förstår inte vad det kan vara. Sen rätt som det är så är det bra igen och han somnar.

Ska sätta igång och baka snart, se vad man ska hitta på för nåt. Jordgubbskakor blir det ialla fall men nåt mer ska det ju bli. Kampen mot tvättberget fortsätter också.
Funderar på hur en stor kartong med maskindiskmedel bara kan gå upp i rök?!
Skulle ta fram den nya och den går inte att uppleta! Så jag kan inte diska förrän Jens kommer hem, eller ja handdisk då men diskmaskinen är proppfull. Diskbänken är ju inte gjord för handdisk heller.
Men disken lär ju inte springa iväg så.. Tyvärr ska jag väl säga ;)

Lite bilder från morronen..


Morgonmys med en av kattungarna. Kommer bli tomt utan dem :(

Bandaget bekommer honom inte det minsta.

Två kullar på samma ställe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0