Ingen ände..

Det är visst ingen ände på snön, det bara vräker ned!
Se när plogarn kommer idag, för han lär ju behöva komma.

Sotarn kom tidigare än sagt, kors i taket. Han försökte dock köra upp för fel uppfart, så han kom bara halvvägs. Och sen fick han släpa med sig sakerna upp för backen och sen ta sig över vedhögen med alla grejer.
Men han har ju sig själv att skylla. Hade ju varit betydligt enklare att ta den andra vägen.
Men nu är det gjort ialla fall och vi kunde börja elda tidigare än sagt, bra det för fasiken så kallt det var härinne.

Jens är hemma från jobbet idag, pappa ringde imorse och sa att de inte skulle åka idag.
Så hittills idag så har jag inte fått nåt vettigt gjort, så det måste jag ta tag i snart. Funderade på om man skulle ha gjort pepparkakor när Liam kommer hem men kom på att jag borde ha tagit ut degen ur kylen för ett tag sen då.
Jag och grabbarna får väl roa oss med det imorron annars när Jens är iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0