Ny vecka, nya tag..

Måndag igen då.. Helgen har varit lite upp och ned. Men man måste ju hålla sig över ytan för barnen om inte annat.

Vi har en rätt så lugn vecka framför oss ialla fall, eller ja, tusen saker att göra men är inte så uppbokade.
Det enda är imorron tror jag för då ska vi tillbringa tre timmar på vårdcentralen med grabbarna. Och en timme efter att vi är klara där så har frita småstjärnorna i Folkets park och Liam vill gå på det även om han inte själv ska vara med. Men vi får väl se.

Lucas är hemma från dagis idag, har haft en orolig natt. Jag hoppas att regnet håller sig borta idag för tanken är att jag ska kapa ved idag för det behövs.
Jens har fått tid till röntgen nu ialla fall, så den 1:e juni ska han in. Så då får vi se vad de säger om det.

Nu ska jag ta och se om jag kan hitta värmedynan för magmunsbråcket gör ont så in i norden och tabletterna hjälper tydligen inte. Återkommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0