Magsjuka..

Ja magontet osv igår morse var inte bara magmunsbråcket utan det visade sig vara magsjuka. Så gårdagen var inte skojig alls. På em kom febern och febervärken igång också. Jens tog hand om grabbarna så jag kunde ligga i sängen hela dan, fick flytta ned till soffan på kvällen när det var dags för Lucas att lägga sig eftersom han fortfarande sover i vårat rum. Blev att ligga och halvslumra i soffan.

Imorse när jag vaknade mådde jag dock bättre på den fronten men en hemsk huvudvärk så det var bara att slänga i mig tabletter och krypa ned i sängen igen. Jens tog med sig Lucas till Erikstad där han skulle fixa med traktorn så det blev riktigt lugnt här hemma. Så jag sov hela förmiddan och sen blev det lite tv i sovrummet på em, gick inte upp ur sängen förrän Liam kom hem.

Lyckades få i mig lite mat idag ialla fall, mos och fiskpinnar. Hungrig fortfarande dock, även om jag fått i mig ett äpple nyss. Får hoppas att jag kan äta liite bättre imorron ialla fall. Har varit helt orkeslös idag, kroppen har känts som kokt spagetti. Blivit yr om jag stått mer än nån minut. Efter maten kunde jag ialla fall ta mig ut till en stol i trädgården där jag kunde sitta medan grabbarna lekte, så lite frisk luft fick jag ialla fall.

Nu är det bara att hoppas att de andra i familjen klarar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0