Ännu en dag..

med tråkväder. Passar ju bra att städa och tvätta ialla fall.
Jag hoppas att smhi har rätt inför morrondagen för nu vill jag ha SOL!

Kalaset igår var trevligt. Var gott med grillat! Och Anna blev glad över vår present, gladare än vi trodde eftersom hon inte velat att nån ska köpa en sån. Men jo då, hon blev jätteglad över att få en tvättställning :)
Var bara att stoppa grabbarna i säng när vi kom hem och sen kollade vi på farsen på 4:an. Råkade visst somna en sväng också.

Tanken idag var att jag skulle till Cupolen på loppis men skippade det. Skippade även vårmarknaden i Holmbo, tappade helt lusten och orken till att ta mig iväg. Måste dock ta mig in till Åtvid senare, för att fylla på fruktförrådet inför skola och dagis.

Lucas började ju dagis igen i tisdags efter att ha varit hemma i nästan två månader och nu har äntligen pratet lossnat även på dagis! Tidigare så har han inte sagt så mycket alls men nu så :)

Nähä dags att hänga upp tvätt och mata den en omgång till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0