KK och cirkus - 14 juni

Ja idag var återbesöket på KK. Och det hade inte hänt ett dugg trots tabletterna. Så nu blir det det som jag absolut inte ville nämligen skrapning. Så på måndag ska jag in igen och göra det, vill inte ha narkos. Men tydligen ska det inte vara likadant som när jag gjorde det sist för jag ska inte ens ned till operationssalarna.
Narkosen ska tydligen vara annorlunda också men hur vette sjutton.
Så det var inte riktigt det som jag ville höra av läkaren.. Men det är bara att få det avklarat.
Fick dem att ta blodvärdet också och det låg på 107.

På väg hem så ringde de från Karolinakliniken och undrade om vi kunde komma nästa vecka. De tyckte att vi skulle komma igång med utredningen så fort som möjligt så vi slapp att vänta. De har annars 4 veckors väntetid men vi har inte ens väntat i 1½ vecka. Men vi är glada för det.
Så på onsdag ska vi dit och ta en massa prover osv.

Sen var vi upp till hästarna för att verka hovarna på dem.

På kvällen var det dags för nåt som Liam sett fram emot massor, nämligen cirkus. Vi chansade ju med att ta med Lucas också, det fick bära eller brista ;) Men han skötte sig jättebra trots en två timmars föreställning!
Enda gången han blev lite gnällig var när en trött liten Lucas tappade ned sin napp under alla bänkarna och vi hade glömt att ta med en extra. Men det löste sig genom att han och Jens åkte till Willys och köpte nya. Och sen satt han och kollade lugnt på det som var kvar på föreställningen. Han tyckte allt var väldigt spännande.
Liam passade på att rida kamel i år igen i pausen.





Det var en trött Lucas som la sig när vi kom hem. Det tog nog inte ens 5 min innan han sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0