Fredag igen...

Veckorna bara flyger iväg tycker jag.

I onsdags hade Jens telefontid med läkaren ang röntgensvaren. Och de visade att disken var helt förstörd. Så nu är en annan remiss till kirurgen ivägskickad så han ska in dit på en bedömning. Sen är det dom som bestämmer om det blir op eller sjukgymnastik. Man tycker ju att de kunde ha satt in sjukgymnastik mycket mycket tidigare ifall att för det gör ju knappast nån skada. Han har ju ändå haft skadan sen jan/feb.
Men men, det är bara att hoppas på det bästa nu och att han inte behöver vänta i evigheter på att nåt ska hända.

Annars tar vi det lugnt här hemma, eller ja, jag ialla fall. Igår var det ju toppenväder så vi var ute i stort sett hela dan. Lyckades bränna mig lite på ryggen också efter solandet på gräsmattan, men färg blev det ialla fall. Måste försöka få bort linneränderna tills vi ska på bröllop om jag ska ha klänning på mig. Har visserligen inte orkat ge mig ut och kolla efter nån ännu men jag hoppas verkligen att jag ska börja må bättre efter skrapningen på måndag. För just nu kan jag ju inte göra nåt. Har ju planer på att göra saker med barnen ju och just nu har de två tråkföräldrar. Jag som inte kan göra nåt knappt om jag ska få i mig nån näring alls och Jens som knappt kan gå.. Undrar hur vi ska ta oss runt på Kolmården, han har ju rullstolen men i de backarna!! Jag kan ju knappast ta både honom och Lucas i vagn och släpa på i backarna. Astrid Lindgrens värld har ju ialla fall inte så många backar så där kan han ju köra lite mera själv. Men men, vi får väl se.
Har ju blivit bjudna till Öland också några dagar i juli, om vi nu kan få nån att vara hund-och kattvakt. Ev så har vi hittat en men det återstår att se.

Just nu väntar vi på att Jens ska komma hem, han har varit iväg och träffat den som han är kontaktperson åt. Och han skulle köpa med sig mat hem. Grabbarna har beställt från McD och jag och Jens ska ha från Viktoria i Åtvid.
Hoppas bara på att jag kan få i mig det för självklart så börjar hormonerna bråka igen.. Jag hade MER än gärna mått så här om jag hade fått nåt utav det så att säga, men det är inget kul att må så här och veta att det inte finns nån därinne. Men förhoppningsvis börjar hormonerna dala efter måndag, det brukar ju inte ta så lång tid innan de försvinner, har inte gjort det de andra gångerna ialla fall..

Önskar alla en riktigt trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0