Tiden springer

Har inte hunnit hälften av vad jag ska idag tror jag.
Men har pysslat i sovrummet med att slänga ut lite möbler. Nu är det bara lite kvar och det ska jag inhandla imorron. Nog för att jag vill tapetsera om i sovrummet också men det får bli en lite senare fråga.

I fm var jag på Af och det var nog det kortaste mötet jag varit på någonsin. Det tog nog inte ens 5 min, bara in och prata lite snabbt och skriva på ett papper och sen klart.
Var inne på banken med Jens också och fixade ny dosa och satte in pengarna från Linköpings kommun så nu är det fixat.
Har ringt försäkringsbolaget också ang Lucas skada så nu finns det registrerat där.

Imorron ska jag pallra mig iväg till US för att ta blodproverna. Så det blir till att försöka få igång familjen lite tidigare än vanligt imorron så jag slipper hungra ihjäl mig eftersom vissa av proverna ska vara på fastande mage. Sen blir det en tripp till Lambohov för att hämta en present till Enya och sen blir det Ikea och Jysk för att köpa det sista till sovrummet, eller troligen det sista ialla fall.

Nu säger jag god natt och försöker mig på att få lite sömn i det varma sovrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0