Ont om..

tid är vad jag har just nu. Har som vanligt inte hunnit uppdatera bloggen som den ska egentligen men det har blivit långa dagar nu. Sen i måndags så håller vi och klyver ved åt ett par på Erikstad och både i måndags och igår kom vi inte hem förrän framåt 19 och sen finns det ju annat att ordna med även om det har kommit åt sidan just nu så ikväll när vi kommer hem så MÅSTE jag städa av lite. Har tagit hand om lite disk och tvätt nu på morronen men snart ska vi bege oss iväg för att kapa igen men idag blir vi klara ialla fall.
Har skapligt ont i ryggen, på samma ställe som Jens men i mitt fall är det nog överansträning. Jag hade nog en aningen för högt tempo i tisdags eftersom vi skulle bli klara tills en viss tid eftersom vi skulle på Enyas 1-årskalas då och ville hinna med en del. Och det gillade inte ryggen. Men det blir ju lugnare för den efter idag så förhoppningsvis släpper det efter snart, för i nuläget kan jag knappt böja mig.

Ska ta och fixa fram kläder till grabbarna nu och sen bär det iväg.
Vad som har hänt de övriga dagarna och bilder får jag försöka hinna med ikväll eller imorron.

Önskar er en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0