Midsommarafton

Midsommarafton firades i år hos mamma och pappa. Väldigt ovant måste jag säga att det inte var nåt på midsommardagen i år även om det var rätt skönt!

Men ialla fall, det bjöds på god mat och jordgubbar och melon med grädde till. Sen åkte vi iväg till Domarvik, jag har inte varit där sen jag var liten så det var lite ovant :)
Elin och jag dansade kring stången med Tuva, Ulrik, Lucas och Enya. Liam hoppade in efter en liten stund ;)

Sen åkte vi hem till mamma och pappa igen och grillade korv och sen tårta och en rabarkaka med kolaglasyr som jag hade med mig till fikat.

Hade en toppendag!


Ulrik

Enyabus


Ulrik och mormor

Ulrik övar till fotomodell

FotomodellsUlrik

Tuva är fotomodell :)

Enyabus

Ulrik ville testa Enyas midsommarkrans.

Tuva och Ulrik

Dans kring midsommarstången

Busunge!


Ulriken

Studsmattan är bra skojig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0