Sjuk igen..

Då var det dags för Lucas att vara sjuk igen.. Tre dagar hann han att gå på dagis innan han blev sjuk igen.
Blev lite rädd att det skulle vara magsjuka som börjat gå på dagis men peppar peppar, så verkar det inte vara det. Var förmodligen febern osv som gjorde att han kräktes en gång idag. Och han har kunnat äta lite osv.
Men en slagen liten kille, jojofeber som vanligt, pendlar mellan 38.5 - 39,7 och det kan ändra sig på en halvtimme.
Tungandad så medicinerar för fullt. Mamma lille skrutt <3

Så här glad har han inte varit idag...

Så han har legat i soffan i stort sett hela dagen och ja han ligger här nu med. Han ville ligga nere hos mamma och pappa och eftersom han är sjuk så får han ju det. Och han sover som en liten stock. Fick febernedsättande innan han la sig i soffan och den har gjort nytta kände jag även om det var "fel" sort jag hittade. Panodilsupparna brukar inte göra nytta på honom, däremot Iprensupparna. Men är glad att de hjälpte.

Så idag har jag inte fått så mycket gjort. Har mest suttit med Lucas eftersom han har velat det. Mailat runt lite osv men kom på nu när jag skrev det att jag har lite fler mail att skicka iväg så det får jag göra imorron.

Imorron blir det hemmadag för mig och Lucas. Jens och Liam ska iväg och lämna ut jultidningar så vi får det gjort och kan betala in pengarna så han får hem sin tv snart. Och så får han ju en hel del pengar själv. Han tjänade ihop 2500:- i år, så jag har sagt att han får 500:- att handla för nu och resten åker in på hans sparkonto.
Och så en 32" LCD med mediacenter och inbyggd box såklart och några andra småsaker som han fick välja.
Nästa år siktar han högre säger han så då får det väl bli att ligga i lite mer :)

Nu ska jag ta och se klart på Modern Family och sen sängen. Måste ta och sortera upp alla jultidningar imorron bitti så de kommer till rätt ställe ;)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas Lucas kryar på sig! Ser att han har likadan mössa som min Lukas, Ullared är ett bra ställe! ;-)

2010-12-04 @ 07:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0