Julfest...

Ja det har vi varit på ikväll på Liams skola. De sjöng så fint och berättade tomteskämt. Superduktiga var dom.
Sen blev det fika och så kom tomten på besök eller ja tomten hoho som Lucas säger :D
Trodde inte han skulle våga gå fram till tomten och få ett paket men jodå han vågade och han vågade ta tomten i hand och säga tack :) Kanske blygheten börjar ge med sig?!
Sen tyckte Lucas att det var dags att åka hem :D Allt det roliga var ju slut ;)
Efter varje sång de hade sjungit så sa Lucas "så duktig Liam är" ;)
Bilder togs såklart men de får jag bjuda på imorron om det blev några bra.

Jens har hämtat hem datorerna idag från Johan så jag vet vad han kommer att göra imorron em/kväll när han kommer hem från sjukhuset. Är ju där han kommer vara hela dan imorrn förmodligen, beroende på hur de håller tiderna.
Tänkte att jag skulle följa med in på onsdag när han ska till arbetsterapeuten. Köpa lite julklappar medans han är där. Nu finns det ju en liten skrutt till att köpa till, både present och julklappar :)
Fick två bilder tidigare och supersöt är han såklart.
Så nu får jag gå och kika på bebiskläder igen :)
Måste väl, antar jag, försöka ta oss in nån helg också även om det tar emot, men så vi kan ha barnvakt till grabbarna så vi kan köpa klart till dem också. Inte lätt att göra när Lucas är med.

Nu blir det sängen så man kommer upp imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0