Hua så kallt!

Ja idag är det ingen värme varken ute eller inte.
-23,5 ute och 15 inne. Det trots att värmen har stått på under natten så länge som tankarna håller värmen.
Och tur att jag inte ställde mig i duschen förut för varmvattnet har frusit ute nånstans och kallvattnet är verkligen iskallt!

Fortfarande trött så ögonen mest går i kors. Känns inte som jag har sovit nåt alls trots att jag bara vaknat till en gång inatt då Lucas vaknade till. Tänkte att jag kunde lägga mig och vila lite medans Jens kör Lucas till dagis men det går ju inte nu när det är så kallt så jag måste få ordning på allt det, ialla fall börja innan Jens kommer hem.


Dags att få ordning på grabbarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0