Arbetsförnedringen..

Är så irriterad just nu. Tydligen har jag helt plötsligt inte rätt till nystartsjobb, vilket jag hade för ett par månader sen. Men den här handläggaren menar på att jag inte har det. Tänk om man kunde få ha samma handläggare hela tiden istället men nej då, har haft fem olika handläggare sen i somras.
Och denna verkar vara den värsta.
Påstår att det inte finns nån information eller nåt om mig hos dem för att jag inte har lämnat det..
Väldigt konstigt eftersom jag och första handläggaren satt och skrev in det.
Men ett möte är bokat och jag kommer förmodligen att komma därifrån väldigt irriterad.
Så efter att ha ordnat allt med dagis osv så ser det ju nu ut som att vi kan återgå till det vanliga igen..

Fast å andra sidan, vad annat kan man vänta sig..
Vore ju synd att nåt gick vägen nu när allt har gått åt helsicke i snart 2 år.
Är det konstigt att man vill ge upp och bara mår sämre och sämre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0