Telefonsamtal

Ja de skulle ju ringa mig från Karolinakliniken denna vecka men de har ju inte hört av sig och de hade ju bara öppet i några dagar. Så jag ringde in och pratade med sköterskan. Och nu lämnade helt plötsligt inte sköterskan ut några provsvar utan det var läkaren som var tvungen att meddela om dem.
Och det kanske jag inte fick reda på nästa gång jag ska dit heller för livmoderundersökningen utan kanske måste vänta på det gemensamma samtalet efteråt. En lång väntan med andra ord. 
Vi bokade ialla fall in en preliminär tid för undersökningen så får vi hoppas att tantaset kommer när den ska så jag inte behöver byta tid. Eller allra helst, att tantaset inte kommer alls! Men sån tur har vi absolut inte! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0