Tandläkaren..

Ja, har varit hos tandläkaren nu på morronen. Som vanligt får man sitta och vänta. Hade tid 8.30 och kom inte in förrän vid 8.50. Så nu väntar jag på att bedövningen ska släppa så att jag kan äta, är en aningen hungrig nu.
Väntar på att klockan ska bli tolv också för att ringa ett samtal.
Hittade en loppis med enbart barnkläder och barnsaker som jag hade tänkt att åka till idag. Men måste ringa och kolla så de har öppet först, tiderna som ligger ute är ju för ett bra tag sen och de kan ju ha ändrats.
Så vi får se vad de säger. Enligt sidan är det öppet 12-17 så är det öppet så slänger vi oss iväg direkt för det
är bara öppet mån-tors.

Har rejäl träningsvärk, framför allt i låren, sen igår! Men ska köra en omgång till i em, sen får jag ledigt imorron ;)
Om man skulle ta och tina upp lite kycklinggryta från frysen kanske till lunch, blev lite sugen på det. Rester är bra grejer ;) Måste nog ta och ringa Sune och kolla om jag inte kan få lite nya recept av henne, hon skulle ju ta reda på en massa smarriga recept :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0