Söndag

Slut på ännu en vecka, veckorna går alldeles för fort. Som Liam poängterade senast idag så är det faktiskt inte så långt kvar till jul ;) Och det lär nog springa på snabbt fram tills dess är jag rädd. Jag hoppas bara att lite mer positiva saker kommer att hända innan dess.

Idag har det städats både inne och i ena bilen. Tog bara nedervåningen idag, övervåningen håller vi på och rensar på fortfarande men imorron ska jag väl få ordning på det också och sätta igång och rensa på lite andra ställen eller ja, har ju ena långgarderoben kvar däruppe. Ska ta och plocka fram vagnen också så vi kan ta upp den till Anna vid ett senare tillfälle.
Känns som det aldrig tar slut på rensningen :) Man hinner samla på sig mycket bråte genom åren.

Några bilder från mobilen som jag tömt idag..









Nu väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0