Söndag

Veckorna bara rusar fram. Och det känns en aningen stressande när saker och ting inte klaffar.

Har haft riktigt ont i axeln idag och den är riktigt svullen. Har testat både heatlotion och värktabletter men inget av det hjälper. Sen har jag ju gjort en del idag så det har inte blivit bättre direkt. Bara av att köra bil så fick jag 10ggr ondare.
Men men, det går väl över nån gång ;)

Har ialla fall städat idag och bakat källarfranskor, tog dubbel sats denna gång så kanske de räcker liiite längre ialla fall. Ska försöka baka lite annat matbröd i veckan också så det finns lite i frysen, bla hönökakor och farinlimpor eller om jag hittar nåt annat att testa :)

Lucas har blivit förkyld, väntat med tanke på att han börjat på dagis och Liam är ju lite förkyld också. Astman har börjat lite på dem båda men jag hoppas att läkaren hinner skriva ut Lucas nya grejer innan det sätter igång ordentligt.
Hoppas på att det inte blir värre över natten så han kan ta sig iväg till dagis imorron, han behöver det så han kommer in i det. Annars har jag honom gärna hemma så han kan bli bättre fortare. Men som sagt, vi får se hur natten blir och hur morronen ser ut. 

Dags att göra ordning grabbarnas väskor inför morrondagen och hoppas på att man kommer i säng skapligt, vilket förmodligen inte kommer att hända i slutändan...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0