Jahaja

Då var det ett tag sen igen.. Har lyckats blogga ikapp ang Öland ialla fall, alltid nåt.
Annars så har vi varit på 30-årskalas för min kusin Robban, hunnit med lite loppisar osv.
Varit hos läkare ang ryggen och har lagt upp lite planer..

Igår var vi i stan och uträttade ärenden. Pappa var här och hämtade Liam först, han skulle sova över där eftersom Tuva är där nu. Sen var vi och lämnade traktorn på verkstan, hämtade grejer till släpet, var i några andra affärer. Var på Hjärta till hjärta och lyckades hitta några jeans till Liam och lite annat kom med hem också.
Var och köpte nya grimmor till Toy och Bollen också, fick inte tag i den jag ville till Toy men det fick bli en annan tills vidare.. Fick även tag i benskydd till Toy.

Kom inte hem här förrän vid halv 8 så det var bara att äta lite och sen stoppa Lucas i säng.

Testade ett nytt wii-spel idag som vi köpte igår.. Träningsprogram och man får med lite olika saker till och jag måste erkänna att det var jobbigare än vad det såg ut :D
Men förhoppningsvis ger det nåt resultat om jag håller mig till det programmet som den personliga tränare i spelet har lagt upp.

Var och hämtade Liam hos mormor och morfar och sen blev det bara hem en snabbis för att sen åka på bakluckeloppis i stan. Lyckades få rabatt på ett par byxor och stövlar för 50:-, behövde inte betala fullpris för dem. Båda var jättefina. Hade hoppats på att hitta lite mer men en annan gång kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0