Fler..

timmar på dygnet hade inte varit helt fel! Man hinner ju aldrig det man har tänkt om dagarna, eller så kan det vara så att jag planerar in att hinna med lite för mycket om dagarna också ;)
Men man skulle vilja hinna med mycket mera.

Fick oss lite sovmorron imorse och sen parkerade Liam vid PS2 såklart. Efter en lite sen frukost så fixade jag lite grejer som skulle med när vi åkte.. Skulle bla in till banken och sätta in pengar, Ullaredskontot och ett annat speciellt konto skulle bli lite fetare ;)
Viktiga papper som skulle postas osv.. Tog ett tag innan jag fick alla klara så det tog sin lilla tid innan vi kom iväg.
Sen bar det iväg till stan, hämta grejer på Odal och Östergyllen till släpet och sen lite småhandling på Maxi.
Sen var det bara hem och laga mat så tiden sprang på bra! Hann inte alls så mycket som det var tänkt här hemma så det får jag försöka ta imorron istället. Inser dock att jag/vi inte kommer att hinna med hälften av vad vi tänkt i helgen om vi ska ge oss iväg på grejer också.. Får väl se om vi tar oss iväg till Ekenäs eller inte. Hade ju varit skoj att träffa Magnus också kanske eftersom han ska befinna sig där. Var ju ett tag sen så att säga som vi sågs, ja Holly också såklart :)
Vi får väl se vad vi hinner med helt enkelt.

Nu väntar ialla fall sängen, ska väl ta och hänga upp dagens sista tvätt först.

Två av mina tre älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0