Byxor och mordförsök..

Ja vi var till en tjej i stan i eftermiddags och kom hem med 13 byxor för 250:-, var i strl 128 och 134. Några var lite stora i midjan men med bälte så funkar dom. Så nu ska han väl klara sig med byxor tills vi kommer till Ullared ;) Bredare lär han nog inte bli ialla fall :)

Händer grejer i Åtvid ikväll..
En kvinna som har blivit påkörd i Åtvid av en man och det visade sig att det är någon som vi vet vem det är!
Och nog har jag alltid tyckt att han har varit lustig de få ggr som vi har stött på honom, inte bara jag tyckt för den delen! Men han vistas ju härute en hel del här ute hos sin bror. Om allt stämmer enligt de uppgifterna som vi fått från ialla fall, men en väns vän bor i huset där det hände och kände igen bilen osv och efter resten av uppgifterna från andra håll så...
Men det märks ju om det är han så att säga. Personen ifråga är häktad ialla fall..
Mannen hade kört på henne och sen när hon krupit upp i gräset så hade han backat över henne och han har dottern med sig i bilen!!
Det kommer rapporter från alla håll och kanter just nu av folk som bor där.
Lär nog ha massor av mer info imorron antar jag..

Och nu efter att ha sett bilderna så vet vi till 100% att det är han!

Bilderna hittar ni här:
http://www.wighsnews.se/nyheter.php?nyhet=Atvidaberg-Pakord-av-bil&notisid=70951

Börjar bli dags att styra mot sängen. Imorron ska jag och Liam ha mamma-och Liamdag. Vi ska åka och handla
grejer inför skolstarten så roligare saker kunde vi väl ha för oss men  det måste ju göras och då ville han att vi två gör det själva. Han är helt inställd på McD också så han får nog ta det, så får jag knapra på en sallad eller nåt :)

Pratat med M på dagiset idag också och bestämt att vi ska dit och hälsa på nästa tisdag innan jag ska till Astmaavd. med Lucas. Får ta en liten mjukstart med Blyger. Känns just nu som att det kan ta lång tid, han är ju ingen dagiskille direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0